My high school semester in the USA!

A chapter is ending...

Heeey allemaal!

Nog maar 4 dagen en dan vertrek ik met het vliegtuig naar New York! Ik kan me herinneren dat ik in het begin heel veel aan het wachten was, maar als ik er nu op terug kijk is het echt ontzettend snel gegaan. De afgelopen weken heb ik de laatste voorbereidingen gedaan en mijn visum gehaald, dus het enige wat ik nu moet doen is inpakken. Ik heb al een keer proefgepakt en dat ging opzich best goed. Ik mag maar 23 kilo meenemen, dus ik moet even kijken hoe dat allemaal gaat passen. Ben vandaag al een beetje begonnen en dan besef je dat het toch echt gaat gebeuren!

Op woensdag 8 Augustus vertrek ik naar Newark waar ik de hele oriëntatie zal verblijven. De dag dat we aankomen krijgen we tijd omwatbij te komen en te zwemmen in het hotel. De volgende 2 dagenhebben we een heel druk programma, want we gaan alle highlights van New York bekijken! Zaterdag 11 Augusus ga ik dan eindelijk mijn gastgezin ontmoeten, waar ik echt enooooooorm naar uitkijk! heb gisteren voor de laaste keer met ze geskyped om even de laatste dingen af te spreken. Ze zijn echt ontzettend enthousiast en hebben ook vanalles verteld over dagen dat ik aankom. Zo begin ik die maandag al gelijk met mijn eerste volleybal practice en kan ik woensdag al naar school! haha maar ik vind het eigelijk wel fijn om bezig te zijn want dat hoef ik Nederland ook niet te missen :) School duurt trouwens tot 4 uur (behalve vrijdag tot 3 uur) en daarna heb ik elke dag volleybal tot 18.30! Dat vind ik natuurlijk helemaal fantastisch, want mijn conditie is dus echt 0 op dit moment. haha Verder hebben we echt heel erg leuk gepraat en ik kan niet wachten om ze te ontmoeten! Mijn gastzusje verteld zo leuk over school, dat ik echt gewoon zin heb om daarheen te gaan! Volgens mij is elke les een feestje :D

Zooo... dit is mijn allerlaatste blog vanuit Nederland. Aan de ene kant doodeng, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want ik ben al zoooo lang bezig met voorbereiden. Een heel erg dubbel gevoel! Maar ik denk dat alles beter wordt als ik eenmaal in Amerika ben, want dan is het avontuur echt begonnen!Ik zal zo snel mogelijk een blog schrijven als ik bij mijn gastgezin ben, maardat kan eventjes duren aangezien ikgeen idee heb wanneer ik tijd heb. Ik wil wel proberen om het nogte schrijven voordat school begintanders heb ik veel te veel te vertellen!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle leuke reacties tot nu toe en ik zie je over een half jaartje!

Liefs, Ellis

Reacties

Reacties

Linda en Manon

Ellissssss! wij wensen je heeel veel plezier daar in verweggiestan! =) we gaan je missen, maar kijken uit naar je blogjes! tot maandag ;) knoevel!xxx

Cyenna

Heey Ellis!

heel veel plezier en veel succes in America!
ik ga je missen.

x Cyenna

Ellis

ahh thanks! Ik ga jullie ook heel erg missen hoor! Ik zal proberen mijn blog een beetje bij te houden :)
xxx

Linda van der Voet-Koers

Lieve Ellis,

Spannend hoor! Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Maar probeer van iedere minuut te genieten voor je het weet zijn 6 maanden voorbij en moet je weer terug naar ons kikkerlandje!
En dan heb je wel een hele bijzondere evaring opgedaan!

Have fun!

Lots off love
Linda en de hele familie

Anny Koers-Aarnink

Hey Ellis,

Wat spannend allemaal! IK wens je veel succes en geniet ervan!
Ik blijf je volgen.

Liefs, Anny

Jacqueline Hegger

Ha Ellis,

Ik wens je een fijne reis naar de USA. We wensen je
heel veel plezier en sucses. Geniet ervan!! je hebt er zolang naar uitgekeken. We blijven je verhalen volgen. heel veel groetjes vanuit Lomm. Fam Hegger

Lynn Kessels

Heyy Ellis.

Echt super veel plezier daar en kzal je ook gaan volgen op je blog :) Heel veel succes daar!

Xxx Lynn

Jeanny Peeters

een hele mooie tijd in Amerika!!

groetjes van jeanny oet Ruiver

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active