My high school semester in the USA!

Geslaaaaaagd!

Heeeey,

Zoals ik de vorige keer beloofd heb, zou ik een blog schrijven als ik geslaagd was. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten ben ik geslaagd voor de Havo! Eigenlijk wist ik het al een beetje, maar als de telefoon dan gaat wordt je toch wel heel erg zenuwachtig. Op dat moment verwacht je zoiets als: 'je bent geslaagd' maar ik plaats daarvan kreeg ik te horen dat mijn Amerika reis doorging. Ik dacht eerst dat het een vraag was, maar daarna besefte ik dat ik geslaagd was! Helemaal blij de Amerikaanse vlag buiten gehangen natuurlijk en daarna mijn cijferlijst opgehaald op school. jeeey!

.

Okee de vorige keer wist ik nog niet precies wanneer ik zou vertrekken, maar inmiddels weet ik dat het 8 Augustus gaat worden! Dat betekend dat ik nog 54 dagen de tijd heb om een manier uit te vinden om mijn halve kamer in 1 koffer te proppen. Ik heb nog aan mijn gastzusje gevraagd of ik nog iets speciaals moest meenemen uit Europa, waarop ze vol enthousiasme antwoorde: 'BRING FOOD!!!' hahaha Dat wordt dus een koffer vol drop en stroopwafels!

Verder heb ik zaterdag 9Juni een voorbereidingsbijeenkomst gehad in Hilversum. Dat kwam natuurlijk helemaal perfect uit na een weekje klippertocht in Friesland,maarhet was echt heel leuk omalle andere exchange studensweer te zien! We hebben vooral veel informatie gekregen en er was nog iemand van de Amerikaanse partnerorientatie die ook nog vanalles vertelde. Wat ik vooral heel leuk vond, was dat je daarna nog 'oud studenten' kon spreken die zelf ook high school gedaan hebben. Dus wij hebben ze nog even heel veel vragen gesteld, maar daarna moesten we alweer naar huis toe vanwege het EK. Het was echt een super leuke dag!

Vandaag ben ik heel druk bezig geweest om het visum te regelen, want ik ga 3 Juli naar het consulaat in Amsterdam. Daarna moet ik nog de laaste puntjes op de i zetten en dan kan de inpak stress beginnen! Vlak voordat ik vertrek schrijf ik nog 1 laatste blog en dan gaat het avontuur toch echt beginnen! Ik kan niet meer wachten!

xxxxxx Ellis

Reacties

Reacties

Oma en Opa

Fijn dat je zo hard gewerkt om het diploma te halen .Het resultaat mag er zijn Proficiat.

Manon

Whoeehoee, ben super trots op je!
Ben echt benieuwd naar je verhalen uit Amerika!

xxxx
ps. die nederlandvlaggetjes mag je er wel af halen xD ik heb de hoop al opgegeven...

Lotte

Wat een leuke site! Ik ga je zeker volgen en mam ook haha! nog gefeliciteerd met je slagen! :)

xx Lotte

Cyenna

Heey!

Proficiat!

Ik wens je heel veel plezier in Amerika en ik ga je verhalen zeker allemaal lezen.

xxx Cyenna

p.s. We moeten wel nog een keer afspreken voordat je gaat!

Linda van der Voet-Koers

Hoi Ellis,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je havo diploma! Heb je dat ook weer gehad!
Klein advies met betrekking tot het inpakken van je koffer.... neem niet teveel kleren mee. Daar koop je echt voor heel weinig echte Merk kleding!!

Dikke zoen,
Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active